................................... ΛΕΙΠΕΙΣ; ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!! ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΔΩ! ................................

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Αυτή η σελίδα έχει δημιουργηθεί για να ενημερώνει μαθητές που απουσιάζουν από το σχολείο και έχουν την δυνατότητα να ενημερώνονται από το ιστολόγιό μας.
Επομένως οι πληροφορίες της θα ανανεώνονται όταν υπάρχει ανάγκη, και όχι σε καθημερινή βάση!




Πέμπτη 22 Μαΐου 2014
Γλώσσα (στο σχολείο, και για το σπίτι)
1. Β.μ. σελ. 44, ασκ. 1, 2 (Για την 2: Παρατηρήστε και σκεφτείτε την γειτονιά και το σχολείο μας: Πόσο εύκολο είναι για ένα παιδί με κινητικά προβλήματα να ζει σ' αυτήν την γειτονιά και να πηγαίνει σ' αυτό το σχολείο; Συγκεντρώνετε τις παρατηρήσεις, για να γράψουμε μία επιστολή στον δήμαρχο - σύμφωνα με την άσκηση της σελ. 48 του τ. εργ.).
2. Β.μ. άσκηση της σελ. 47.
3. Τ. εργ. σελ. 49 - 50, ασκ. 1, 2, 3, 4, 5.

Ιστορία 
Σελ. 110, Κεφ. 35: "Ο Πύρρος, ο βασιλιάς της Ηπείρου"
http://digitalzoot.blogspot.gr/2014/05/blog-post_21.html
(ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ιστορία θα κάνουμε και εκτάκτως την Τρίτη 27/5!)

Φωτοτυπία Γλώσσας (επανάληψη)
http://www.scribd.com/doc/225659436/22-5-2014




Τετάρτη 21 Μαΐου 2014
             Απεργία!




Τρίτη 20 Μαΐου 2014
Γλώσσα (στο σχολείο, και για το σπίτι)
1. Β.μ. σελ. 39, άσκ. 6  /  σελ. 41-42, ασκ. 3, 4, 5, 6  /  σελ. 44, ασκ. 3, 4, 5.
2. Τ. εργ. σελ. 42, άσκ. 1 (αντί για φωτογραφία, κάνετε ζωγραφιά του εαυτού σας)

Μαθηματικά (στο σχολείο, και για το σπίτι)
Τ. εργ. Κεφ. 42, σελ. 9, άσκ. 5  /  κεφ. 43, σελ. 10, ασκ. 4, 5




Τρίτη 1 Απριλίου 2014 (σαν ψέμα πέρασε κι αυτή η μέρα...)
Γλώσσα
1. Β.μ. σελ. 76 (ερωτηματικές αντωνυμίες), ασκ. 3, 4 (σχολείο), 5 (για το σπίτι).
    Σελ. 79, κρυπτόλεξο (σχολείο), 2η άσκηση (για το σπίτι).
2. Τ. εργ. σελ. 14-15, άσκ. 4 (σχολείο)
3. Αντ - Ορθ: β.μ., σελ. 75 ("Στίκης: Λοιπόν η σκούπα..." έως "Φέρε ένα κατσαβίδι.")
4. Την επόμενη Δευτέρα γράφουμε διαγώνισμα στην ενότητα 9. (Και όχι, δεν είναι πρωταπριλιάτικο!)

Μαθηματικά
1. Κάναμε ξανά επανάληψη τον σχεδιασμό καθέτων και παραλλήλων ευθειών με αφορμή τις ασκήσεις της σελ. 11 (τ. εργ.).
2. Κάναμε ξανά για τις έννοιες του εμβαδού και της περιμέτρου, με αφορμή τις εργασίες του β.μ. στην σελ. 77.
3. Στο τ.εργ. τελειώσαμε τις ασκήσεις του κεφ. 30 (σελ. 12, 13).

Ευέλικτη
Ασχοληθήκαμε με την "Κοκκινοσκουφίτσα ...από την ανάποδη!". Ορίσαμε συγγραφικές ομάδες και ομάδες εικονογράφησης για το παραμύθι (που θα φτιάξουμε και βιβλίο - έντυπο και ηλεκτρονικό).

Αύριο, λόγω επίσκεψης στο Μουσείο ΟΤΕ, θα κάνουμε μόνο Γλώσσα (όσο προλάβουμε, αφού θα ασχοληθούμε και με το Μουσείο).
Φεύγουμε 10 παρά, γυρνάμε 1.




Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014
Μαθηματικά
Επανάληψη πάνω στο διαγώνισμα (πράξεις με συμμιγείς, γραφή αριθμών με μορφή συμμιγούς, δεκαδικού ή κλάσματος.

Ιστορία
Κεφ. 26: Η ηγεμονία της Σπάρτης.
Το κάναμε μέσα από τις παρουσιάσεις του blog (digitalzoot.blogspot.gr/2014/03/blog-post_14.html).

Ευέλικτη
Σπάσαμε αγγεία για να τα κολλήσουμε και να δούμε λίγο πώς εργάζονται οι αρχαιολόγοι.




Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014
Γλώσσα
1. Β.μ., σελ. 62, 63, 64. Άσκ. 1 (στο σχολείο), άσκ. 3 (για το σπίτι), άσκ. 2 (για το σπίτι).
Την άσκηση 2 την έχω αλλάξει, την έχω κάνει όπως στην εικόνα πιο κάτω και την έχω μοιράσει σε φωτοτυπίες, για την κολλήσετε στο βιβλίο:
(Η υπογραμμισμένη φράση που αναφέρω στο τέλος της άσκησης είναι η: "Σχεδιάζουμε πάνω από το κεφάλι του κύκλους και τους γεμίζουμε με κομφετί".
Οι τρόποι που είπαμε είναι τρεις: α) Ενεστώτας, Οριστική, α΄πρόσωπο πληθυντικού (σχεδιάζουμε...), β) Αόριστος, Υποτακτική, β΄πρόσωπο πληθυντικού(να σχεδιάσετε...), γ) Αόριστος, Προστακτική, β΄πρόσωπο πληθυντικού (σχεδιάστε...).

Αντ. -  Ορθ.: σελ. 62, 2η παράγραφος ("Αρχικά" έως "στολής του").
2. Τ. εργ. Γράψαμε τις ερμηνείες των λέξεων "παράσταση" και"έργο" (σελ. 8, άσκ. 4). Δείτε την εικόνα παρακάτω:
Την συμπλήρωση της άσκησης με δικές σας προτάσεις την έχετε για το σπίτι.

Μαθηματικά
Αρχίσαμε την 4η Επανάληψη (β.μ., σελ. 68).
Την εργασία 1 την κάναμε σχολείο. Τις εργασίες 2, 3, 4 τις έχετε για το σπίτι.
Τ. εργ. σελ. 34, 35. Ασκ. 1 και 3 (για το σπίτι).

Ευέλικτη
Είδαμε μια παρουσίαση για τον Παρθενώνα και είπαμε για μυστικά και λεπτομέρειες της κατασκευής του. (Επειδή η παρουσίαση δεν είναι ολοκληρωμένη, δεν την έχω ανεβάσει στο διαδίκτυο, άρα δεν μπορείτε να την δείτε από το σπίτι σας προς το παρόν!)




Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014
Μαθηματικά
1. Συμπληρώσαμε κάτι ξεχασμένα στο β.μ. κεφ. 24, σελ. 63, εργασία 3:
(Το 1 μ. έχει 100 εκ. Το 1 εκ. ισοδυναμεί με το 1/100 του μ.
 Για να μετατρέψω το 1 μ. σε εκ. πολλαπλασιάζω με το 100.
 Για να μετατρέψω το 1 εκ. σε μ. διαιρώ με το 100.)
2. Β.μ., κεφ. 25, το τελευταίο κομμάτι της εργασίας (που υπολογίζουμε το βάρος και το ύψος του Πέτρου).
3. Β.μ., κεφ. 26, 1η σελίδα (66).
    Τ. εργ., κεφ. 26, σελ. 32, ασκήσεις 1, 2, 3 (για το σπίτι).

Ιστορία
Κεφ. 25, Αιτίες και αφορμές του Πελοποννησιακού πολέμου.
Το κάναμε μέσα από τις παρουσιάσεις του blog
(http://digitalzoot.blogspot.gr/2014/03/blog-post_6.html).
(ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το εισαγωγικό κείμενο που έχω γράψει στο blog δεν είναι για να το μάθετε! Είναι πολύ μπερδεμένο, και είναι έτσι για να καταλάβετε το μπέρδεμα που υπήρχε και που οδήγησε στον πόλεμο.)
Το κείμενο του μαθήματος δεν θα το διαβάσετε από το βιβλίο. Θα σας δώσω την Δευτέρα άλλο, δικό μου, σε φωτοτυπία (διασκευή του μαθήματος σε πιο απλή μορφή).

Ευέλικτη
Συνεχίσαμε τις ζωγραφιές για την βία απέναντι σε άλλα παιδιά (όσοι δεν είχαν κάνει).
Επίσης περιμένω το μπουκάλι με την ετικέτα του ελαιόλαδου (τ.εργ. α' τεύχος, ενότ. 7, σελ. 74) από όσους (λέγε με Άντι και Μαρουάν!) δεν την έχουν φτιάξει!




Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014
Γλώσσα
1. Β.μ.σελ. 42, 43, 44, 45 (υποκοριστικά ουσιαστικά, θηλυκά ουσιαστικά σε -η -ες και -η -εις)
    Ασκ. 3, 4, 5, 6, 7 (στο σχολείο). Άσκηση σελίδας 45 για το σπίτι.
2. Φτιάξαμε ετικέτα για το μπουκάλι λαδιού (τ. εργ. σελ. 74).
3. Αντιγραφή - Ορθογραφία: Τις 4 πρώτες σειρές του κειμένου (σελ. 40).
4. Τα ουσιαστικά "η αίσθηση, η τέχνη, η γεύση" να κλιθούν στο τετράδιο Γραμματικής.

Μαθηματικά
1. Κεφ. 24, β.μ., σελ. 62, 63 (όχι την εργασία 3).
    Τ. εργ. σελ. 28, ασκ. 1, 2 (Την άσκ. 3 δεν θα την κάνουμε).
2. Μία φωτοτυπία (υπάρχει εδώ: www.slideshare.net/zootnikos)




Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014
Γλώσσα
Β.μ.σελ. 37, 38, 39 (Κύρια ονόματα, Περιεκτικά ουσιαστικά) + τις ασκήσεις (3: για το σπίτι, 4, 5: στο σχολείο)

Ιστορία
Κεφ. 23 - Ο χρυσός αιώνας της τέχνης




Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014
Γλώσσα
Β.μ. σελ. 24 (σχολείο), σελ. 25 (Λεξιλόγιο της ενότητας) για το σπίτι (Σβήνουμε την λάθος λέξη "ολημερίς" που δεν είναι ούτε ουσιαστικό, ούτε επίθετο, ούτε ρήμα).
Τ.εργ. σελ. 63, άσκ. 2 (Συγγραφή άρθρου: α. τίτλος, β. 1-2 σειρές με την κεντρική ιδέα του άρθρου, γ. το κύριο άρθρο. Τίτλος, κεντρική ιδέα, κύριο άρθρο χωρίζονται μεταξύ τους με μία κενή σειρά).
Πηγή έμπνευσης για το περιεχόμενο του άρθρου αυτό:
http://to-periodiko-mas-2.blogspot.gr/2014/02/blog-post_3.html
(Διαγώνισμα Γλώσσας την επόμενη Δευτέρα.)

Μαθηματικά
3η Επανάληψη
β.μ., σελ. 52, ασκ. 1, 2, 4 (Στην 4 αντί για εύρεση στην αριθμογραμμή κάναμε κάθετη αφαίρεση συμμιγών. Άσκ. 3 για το σπίτι. (α. Βρίσκουμε τα ποσά που λείπουν, β. Παίρνουμε όποια και όσα από τα δεδομένα θέλουμε και φτιάχνουμε το δικό μας πρόβλημα στο τετράδιο.)
Τ.εργ. σελ. 18, ασκ. 1, 2, 4, 5 για το σπίτι.

Ευέλικτη
Νερό (συνέχεια)
Εργασία για το σπίτι: Η τελευταία δραστηριότητα στην ανάρτηση, για το Γλαρονήσι.




Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014
Μαθηματικά
Κεφ. 20
1. β.μ. σελ. 50-51 (όχι τις εργασίες) - Έγιναν σχολείο.
2. τ.εργ. σελ. 16-17, όλες τις ασκήσεις για το σπίτι (Θα τις κάνουμε αναλυτικά και στο σχολείο την Δευτέρα).

Ιστορία
Επανάληψη τους περσικούς πολέμους
(Παρουσίαση στο σχολείο, από εδώ: http://www.slideshare.net/gregzer/ss-presentation-962456?type=presentation)
(Διαγώνισμα στα κεφ. 15-19 την επόμενη Πέμπτη)

Ευέλικτη
Εργασία για το σπίτι: Να βρείτε πληροφορίες για το φαινόμενο του θερμοκηπίου, για να τις συζητήσουμε την Δευτέρα.




Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014 
Γλώσσα
1. τ.εργ. σελ. 58, άσκ. 3 [στην οποίαν αντικαταστήσαμε την λέξη "ημιευθεία" - με δύσκολη έως ακατανόητη σημασία για τα παιδιά - με την λέξη "ημίονος" (το μουλάρι)]
2. τ.εργ. σελ. 59, άσκ. 3 Την γράψαμε στο σχολείο (χωρίστηκαν σε ομάδες - η κάθε ομάδα πήρε από έναν ρόλο).
3. Φωτοτυπία επαναληπτική (βρίσκεται εδώ: www.slideshare.net)

Μαθηματικά
1. Αναλύσαμε την φωτοτυπία που είχαν για το σπίτι.
2. Φωτοτυπία επαναληπτική (βρίσκεται εδώ:www.slideshare.net)

Ευέλικτη
Ασχοληθήκαμε με την επέτειο της ημέρας, για το Ολοκαύτωμα από τους ναζί
(http://digitalzoot.blogspot.gr/2014/01/27.html)




Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014
Γλώσσα
β.μ., σελ. 9, άσκηση 5 (την κάναμε σχολείο). Χρειαζόμαστε, επίσης, μία ζωγραφιά από τον καθένα σχετικά με το ποίημα.
Έχουμε και μία φωτοτυπία επαναληπτική (την βρήκα, πρόχειρα, από το διαδίκτυο, αφού λόγω ζωγραφιών και άσκησης 5 δεν προλάβαμε για κάτι περισσότερο...)
Βρίσκεται εδώ: e-selides.gr

Μαθηματικά
Τελειώσαμε το κεφ. 18.
Β.μ σελ. 47, εργ. 2 και 3 (την κάναμε στο σχολείο)  -  τ. εργ. ασκ. 5, 6: για το σπίτι.

Ευέλικτη
Νερό (συνέχεια)
Ασχοληθήκαμε με την σημασία του νερού στην καθημερινή μας ζωή και τα προβλήματα που υπάρχουν στον κόσμο εξ αιτίας της έλλειψής του.
Λεπτομέρειες εδώ: to-periodiko-mas-2.blogspot.gr




Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014
Γλώσσα
Ενότ. 6, β.μ. σελ. 8
Όλο το δίωρο ασχοληθήκαμε με την ανάλυση του ποιήματος και τις εργασίες 1, 3 και 4.
Είπαμε να φτιάξει ο καθένας από μία ζωγραφιά (ή κολλάζ) παίρνοντας έμπνευση από τις εικόνες του ποιήματος για να τις χρησιμοποιήσουμε όλες στην κατασκευή ενός video.
Ασχοληθήκαμε με την δημιουργία περίληψης (με αφορμή την βιογραφία του Ελύτη).

Μαθηματικά
Κεφ. 18, Βάρος, β.μ. σελ. 18. Εργ. 1 για το σπίτι (για όποιο σπίτι διαθέτει ζυγαριά). Αντικαθιστούμε το κουτί κιμωλίες με κουτί από μαρκαδόρους (ξυλομπογιές, κλπ.).
Τ. εργ. σελ. 12, 13: ασκ. 2, 3, 4.




Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014
Μαθηματικά
Επανάληψη στις μετατροπές μήκους.
Άσκηση για το τετράδιο:
"Κάνω τις μετατροπές: 2 χμ. = ... μ.  |  3 χμ. = ... δεκ.  |  5 μ. = ... χιλ.  |  32 μ. = ... εκ.  |
78 μ. = ... δεκ.  |  65 δεκ. = ... χιλ.  |  54 δεκ. = ... χιλ.  |  20 δεκ. = ... μ.  |  35 εκ. = ... μ.  |
60 εκ.  = ... χιλ.  |  48 εκ. = ... δεκ.  |  20 εκ. = ... μ.  |  650 εκ. = ... μ.

Ιστορία
Κεφ. 17 - Η μάχη των Θερμοπυλών
(Υλικό και στο blog: http://digitalzoot.blogspot.gr/2014/01/blog-post_17.html)
Την Δευτέρα θα έχουμε πάλι Ιστορία (μαζί με τα υπόλοιπα μαθήματα).




Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014
Γλώσσα
Επανάληψη Γραμματικής (συνέχεια)
Φωτοτυπία (υπάρχει εδώ: http://www.slideshare.net/zootnikos/14-0115glossaepanalipsi-rimata)
(Αύριο διαγώνισμα στην Γλώσσα: Ενότητα 5)

Μαθηματικά
1. Κεφ. 17 συνέχεια (εμπέδωση  στο μήκος και την έκφρασή του σε διαφορετικά είδη αριθμών: συμμιγείς, ακέραιοι, δεκαδικοί)
2. Ασκήσεις για το τετράδιο:
1. ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Το σπίτι της γιαγιάς μου απέχει από το δικό μας 5 χμ. ενώ από το σπίτι του θείου μου απέχει 450 μ. λιγότερο. Πόσο απέχει το σπίτι της γιαγιάς μου από το σπίτι του θείου μου;

2. ΕΡΓΑΣΙΑ. Να σχεδιάσετε ευθύγραμμα τμήματα με τα παρακάτω μήκη: 
5 εκ.  /  35 χιλ.  /  2,5 εκ.  /  1 δέκ.

Ευέλικτη
Νερό (συνέχεια)
Μία εργασία ακόμη (για τις επόμενες ημέρες - Δευτέρα και αργότερα): Να βρείτε γνωστά έργα τέχνης (τραγούδια, ποιήματα, έργα ζωγραφικής) που έχουν ως θέμα τους το νερό.




Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014
Γλώσσα
Επανάληψη Γραμματικής (συνέχεια) β.μ. σελ.91, 92 - ρήματα
1. Άσκηση Γραμματικής (στο τετράδιο)
2. Φωτοτυπία - επανάληψη
(Βρίσκεται εδώ: http://www.slideshare.net/zootnikos/14-0114-rimataepanalipsi)
3. ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ: Πέμπτη 16 Ιανουαρίου, επαναληπτικό διαγώνισμα στην 5η Ενότητα!

Μαθηματικά
Κεφ. 17, (συνέχεια)
τ. εργ., ασκ. 1, 2, 5, 7:  στο σχολείο  -  ασκ. 3, 4, 6: για το σπίτι.

Ευέλικτη
Νερό (συνέχεια)  Είδαμε - σχολιάσαμε τις παρακάτω αναρτήσεις:
http://to-periodiko-mas-2.blogspot.gr/2014/01/blog-post_14.html
http://to-periodiko-mas-2.blogspot.gr/2014/01/blog-post_5603.html
Εργασίες:
1. Να βρείτε πώς λέγεται το νερό στις διάφορες χώρες καταγωγής των αλλοδαπών μαθητών του σχολείου μας (γίνεται στο σχολείο).
2. Να σημειώσετε πόσα ποτήρια νερό πίνετε κάθε ημέρα (διάρκεια μελέτης 3 ημέρες: από σήμερα μεσημέρι έως Παρασκευή μεσημέρι). Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν την Δευτέρα.
Για να έχουμε κοινό μέτρο σύγκρισης, είπαμε το νερό να το πίνετε από μικρά μπουκάλια (του μισού λίτρου) τα οποία θα γεμίζετε μόνον αφού αδειάζουν εντελώς!
3. Να βρείτε παροιμίες και έθιμα που έχουν σχέση με το νερό (μέχρι την Δευτέρα).




Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014
Γλώσσα
Τετρ. εργασιών, σελ. 55, 56.
Ασκ. 1, 2, 3: στο σχολείο, ασκ. 4, 5, 6: για το σπίτι.
Οι προτάσεις της άσκ. 4: για Ορθογραφία.

Μαθηματικά
Κεφ. 16, β.μ. (όλο το δισέλιδο, στο σχολείο)
Τ. εργ., ασκ. 1, 2, 3, 4: για το σπίτι.




Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013
Μαθηματικά
Κεφ. 15, τ. εργ., ασκήσεις: 1, 2, 3, 4, 5, 8 (σχολείο), 6, 7 (για το σπίτι).


Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013
Πήγαμε θέατρο: http://to-periodiko-mas-2.blogspot.gr/2013/12/blog-post_14.html
                            http://digitalzoot.blogspot.gr/2013/12/blog-post_19.html



Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013
Γλώσσα
1. β.μ. σελ. 86, όλη την σελίδα (σχολείο)
    σελ. 87: τις λέξεις να τις γράψουν σωστά στο τετράδιο, ως αντιγραφή και ορθογραφία.
2. τ.εργ. σελ. 52, όλη την σελίδα (σχολείο)
    Άσκ. 1 (σελ. 53), για το σπίτι, στο τετράδιο Γραπτού Λόγου.

Μαθηματικά
1. β.μ. σελ. 40 - 41, κεφ. 15 (όλο το δισέλιδο). Εργασία 2 (σελ. 41) για το σπίτι.
2. Άσκηση για τετράδιο: Να γράψουν αναλυτικά τους παρακάτω δεκαδικούς, όπως στο παράδειγμα.
2,34: δύο μονάδες και 34 εκατοστά
5,89    /   6,2   /   3,78   /   9,750   /   4,20   /   5,30   /   1,745



Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013
Γλώσσα
1. β.μ. σελ. 83-85
    Ασκ. 1, 4, 5, 6 (σχολείο) - 2 (για το σπίτι, στο "Γραπτού Λόγου"), 3 (όχι).
2. τ. εργ. σελ. 51, άσκ. 1 (σχολείο) , 2 (για το σπίτι).
3. Εργασία: Να κατασκευάσουν ένα οποιοδήποτε οδικό σήμα σε χαρτόνι ή χοντρό χαρτί (μισό Α4 σε       μέγεθος).

Μαθηματικά
2η Επανάληψη
1. β.μ. (σελ. 38, 39), ασκ. 1, 2, 3, 4 (σχολείο)
2. τ.εργ. (σελ. 36, 37), ασκ. 3, 4, 5 (για το σπίτι).

Ευέλικτη
Νερό και φύση - 2 (συνέχεια):
http://to-periodiko-mas-2.blogspot.gr/



Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013
Γλώσσα
1. τ. εργ. σελ. 49-50, ασκ. 2 και 3.
2. Φωτοτυπία - επανάληψη
(βρίσκεται εδώ: http://www.slideshare.net/zootnikos/13-1216glossaepanalipsi-29294399).

Μαθηματικά
Γράψαμε επαναληπτικό διαγώνισμα
(βρίσκεται εδώ: http://www.slideshare.net/zootnikos/13-1216-2otest2iepanalipsi).

Ευέλικτη
Νερό και φύση - 1:
(http://to-periodiko-mas-2.blogspot.gr/2013/12/1.html)



Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013
Μαθηματικά
Επανάληψη για το διαγώνισμα της Δευτέρας (πρόσθεση - αφαίρεση τετραψήφιων αριθμών, με τις επαληθεύσεις, πολλαπλασιασμός με διψήφιους αριθμούς, διαίρεση με μονοψήφιο διαιρέτη).

Ιστορία
Διαγώνισμα στην Ενότητα 2 (β΄ μέρος: Κεφ. 10 - 14).
Βρίσκεται εδώ: http://www.slideshare.net/zootnikos/13-1213-3oistoriasenot2b.



Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013
Γλώσσα
1. β.μ. σελ. 79-82
Θεωρία: εγκλίσεις του ρήματος (σελ. 80),  ορθογραφία των καταλήξεων των ρημάτων: -είτε,-ήστε (σελ. 82)
2. Ασκήσεις για το σπίτι: 3, 4 - σελ. 81 (οι υπόλοιπες έγιναν στο σχολείο).
 τ. εργ. σελ. 49 (άσκ. 1 - έγινε στο σχολείο)
3. Φωτοτυπία (για να κολληθεί στο τετρ. Αντιγραφής-Γραμματικής)
     Βρίσκεται εδώ: http://www.slideshare.net/zootnikos/13-1212-pairnopernoeitehstegiatetradio

Ιστορία
Επανάληψη για το διαγώνισμα της Παρασκευής (Ενότητα 2, κεφ. 10 - 14).



Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013
Γλώσσα
Τ.εργ. σελ. 47
Ασκήσεις 1, 2, 4 (Στην 4, πήραμε μία υποθετική διεύθυνση στο google maps και γράψαμε, ομαδικά, οδηγίες προς το σχολείο.)
Άσκηση 3 για το σπίτι.

Μαθηματικά
β.μ. σελ. 37 (την εργασία)
Επιμείναμε στην μεθοδολογία επίλυσης προβλημάτων και στις ενδιάμεσες ερωτήσεις που κάνουμε προκειμένου να απαντήσουμε στην τελική ερώτηση του προβλήματος.
Για το σπίτι:
α) τ.εργ. σελ. 34, 35, ασκήσεις 2 και 3
β) τις παρακάτω διαιρέσεις:  3.424/4,    4.535/5,    5.646/6,    6.757/7,    7.868/8 .

Ευέλικτη
Ο κύκλος του νερού: http://to-periodiko-mas-2.blogspot.gr/2013/12/blog-post_10.html
Εργασία για το σπίτι: Να ζωγραφίσουν από το μυαλό τους είτε παίρνοντας έμπνευση από τις εικόνες και τα βιντεάκια που είδαν στην πιο πάνω ανάρτηση, μια ζωγραφιά με τον κύκλο του νερού.



Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013
Γλώσσα
Ενότητα 5 (σελ. 74-78).
Μιλήσαμε για κυκλοφοριακή αγωγή.
Μιλήσαμε για τις εγκλίσεις του ρήματος (Οριστική, Υποτακτική, Προστακτική) και κάναμε μια πρώτη αναφορά για τον ρόλο τους στον λόγο.
Μιλήσαμε, επίσης, για τις ελλειπτικές προτάσεις (και είπαμε πως στις καθημερινές μας κουβέντες, σχεδόν όλες οι προτάσεις που χρησιμοποιούμε είναι ελλειπτικές).
Αντιγραφή: Την παράγραφο που ζητά η άσκηση 2 ως απάντηση.
Ασκήσεις: Όλες (σελ. 76-78) εκτός από την 5. (Άλλες κάναμε στο σχολείο, άλλες τις αφήσαμε για το σπίτι).

Μαθηματικά
Κεφ. 14
β.μ. Το πρόβλημα της σελ. 36.
τ. εργ. Ασκήσεις 1 και 4.

Ευέλικτη
Σε συνέχεια της ενότ. 4 για το περιβάλλον και για την ρύπανση του νερού, είπαμε να ασχοληθούμε τις επόμενες εβδομάδες λίγο πιο αναλυτικά με το νερό.
Σήμερα διαβάσαμε - σχολιάσαμε αυτά: http://to-periodiko-mas-2.blogspot.gr/2013/12/e.html.
Στο τέλος, ακούσαμε κελαηδήματα πουλιών, για χαλάρωση: http://digitalzoot.blogspot.gr/2013/12/blog-post_7645.html.



Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013
Γλώσσα
Επαναληπτικό διαγώνισμα στην 4η ενότητα.
ΚΛΙΚ ΕΔΩ!

Μαθηματικά
β.μ.    Επανάληψη στο κεφ. 13. (σελ. 34 - 35)
τ.εργ. κεφ. 13. Ασκήσεις: 1, 2, 3 (σχολείο).
          Για σπίτι: Διαιρέσεις σελ. 33 (λαμπίτσας) μαζί με τις επόμενες διαιρέσεις, στο τετράδιο:
          1.635 : 3,   698 : 7,    837 : 9,    1.500 : 4,    8.006 : 4

Ευέλικτη
Μιλήσαμε για τα αρχαϊκά αγγεία και είδαμε την παρακάτω ανάρτηση από το blog:
http://digitalzoot.blogspot.gr/2013/11/blog-post_24.html



Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013
Μαθηματικά
1. Επανάληψη (στον πίνακα και στα τετράδια) στις διαιρέσεις με μονοψήφιο διαιρέτη.
2. Κεφ. 13 - β.μαθητή: εργασίες 1 & 2 για το σπίτι
(Βοηθητικό υλικό: Πώς κάνω διαίρεση. ΚΛΙΚ εδώ!

Ιστορία
Επανάληψη στα Αρχαϊκά χρόνια 
(β.μ. σελ. 45, τ. εργασιών σελ. 20-21)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου